Internationale Vrouwendag – 8 maart

27 februari 2018

V-day komt er weer aan! De Rooie Vrouwen hebben voor dit jaar een verrassende actie verzonnen. Dit jaar hebben we gekozen voor een van onze drie thema’s: Economische zelfstandigheid en dus Gelijke lonen voor gelijk werk. Op 8 maart trappen we de actie officieel af en deze zal duren tot en met Equal Pay Day in november. Dus houdt jullie mailboxen in de gaten voor het nieuws!

Ten tweede zullen we op 8 maart de nieuwe aanvulling op ons bestuur aan jullie presenteren. De zittingstermijn van onze huidige voorzitter zit er alweer op en we zijn blij niet alleen een nieuwe aanwinst deze positie te hebben gevonden maar ook drie andere bestuursleden. Er valt immers nog ontzettend veel te ondernemen.

Daarnaast worden in hele land natuurlijk door verschillende organisaties activiteiten en bijeenkomsten georganiseerd. In dit bericht zal informatie worden verzameld over de verschillende afdelingen van de Rooie Vrouwen.

Een start is alvast de volgende overzichtelijke website:

Amsterdam:

Apeldoorn: