Doe mee aan de workshop ‘Omdat Ik Het Verdien’

18 november 2020

Wist jij dat Nederlandse vrouwen vandaag gemiddeld nog steeds 14,8% minder verdienen dan mannen? ? Oneerlijk? Niet meer van deze tijd, zeg je? Dat vinden wij ook! Daarom treden wij nu in actie. Het is gedaan met wachten. Tijd om de wetgeving op papier om te zetten in de praktijk.

Met ‘Omdat Ik Het Verdien’ pakken PvdA-Europarlementariërs en Rooie Vrouwen Vera Tax en Agnes Jongerius samen met verschillende organisaties, bedrijven, vrouwen én mannen de loonkloof aan. Dit doen ze door onder andere via (digitale) workshops zoals deze. Dit wordt echter GEEN SAAIE WORKSHOP! ? Tijdens dit digitale evenement wordt er niet enkel informatie verzonden, maar zullen we ook onderling met elkaar in gesprek gaan over eigen ervaringen. Daarnaast wisselen we tips en tricks uit en oefenen we hoe je genderstereotypen tegen kan gaan. De workshop zal digitaal plaatsvinden op zaterdag 21 november van 14:00-16:00.
MEER INFO
Meer over dit initiatief lees je op: www.omdatikhetverdien.nl
Of volg het facebook evenement
MEEDOEN
Doe jij mee aan deze workshop? Superleuk! Aanmelden kan door de Google Form in te vullen:

Waar ben je naar op zoek?